Tante H

Tante H

mandag den 6. oktober 2014

Jeg har fået lopper.............

og jeg er vild med de lopper :)
Selvfølgelig er det loppefund jeg taler om, ville næppe prale af det hvis det var de små kløende kriblekrable dyr.
I lørdags var jeg i Bella centeret sammen med Gitte, tjek lige hendes hjemmeside
www.madebyfarmor.dk
hun er ret dygtig og så har hun altså fået mig smittet med loppemarked feberen


Hold nu op der var mange mennesker og mange mange skønne ting



Jeg fandt lidt af det stel jeg samler på.
 Et lyngby stel, Danild hedder det vist. Jeg husker det fra min nabo da jeg var barn. Det er ikke helt nemt at finde men det findes altså rundt omkring.



En fin lille L Hjort skål blev det også til


Igår fik jeg så uventet kørelejlighed til et andet noget mindre loppemarked og selvfølgelig sagde jeg ja tak. 
Det blev til to fine Søholm ting, en vase som bare er så fin og så et askebære som måske bare skal sælges videre. Den lille krone bagerst fik jeg for en flad tier så den måtte også med hjem

8 kommentarer:

  1. Fine ting du fandt, askebægret vil være fint at lave en dekoration i.

    SvarSlet
  2. Jeg så godt kronen :) den var fin og jeg overvejede et lille bitte øjeblik ;). Jeg var også på loppejagt et andet sted ved Guldborg. Der fik jeg hele 21 glas af det Ejby jeg samler på (som normalt loppefund ligger på 50 kr pr stk) til den fromidable sum af 60 kroner :D ... Det var en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Super godt køb du der fik gjort. Måske du skal hente mig en dag, du kender sikkert nogle gode steder, jeg er jo stadig ny i det her :)

      Slet
  3. Uha, de lopper...... jeg har i tidens løb også slæbt mange skønne ting hjem fra disse overflods oplevelser ;-))

    Nu er jeg mættet, men kan alligevel godt blive fristet hvis der afholdes et der lyder spændende ;-))

    Rigtig fine ting du fik fingren i ...skønt :-)

    SvarSlet
  4. Fine ting du har fået med hjem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja især den lille vase er jeg glad for :)

      Slet