Tante H

Tante H

mandag den 11. august 2014

Stille mandag


Mandagen er igang og det samme er jeg. Jeg er startet på bogen her, håber den fanger.
Jeg elsker at læse bøger men alligevel er det ikke blevet til så meget de sidste måneder ja faktisk år. Mens jeg var under uddannelse fik jeg heller ikke læst meget andet end fagbøger. 
Nu har jeg tiden så jeg prøver stille og rolig igen.

Jeg har også været "på kontoret" det vil sige checket jobnet, og det er sandelig ikke de mange jobs der er at søge. Med ansættelsesstop inden for mit fag her i kommunen er det ikke nemt.



Her er et par loppefund, en sød lille vase


et fint lille skab som allerede hænger i min spisestue. Jeg søger et mere, det skal være lidt større og så skal det hænge ved siden af. Måske skal det males måske ikke...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar