Tante H

Tante H

lørdag den 28. juni 2014

Jeg er på stoffer.....


Jeg har været et smut i USA. 
Startede i Utah, et lille smut til Idaho og så derfra til Las Vegas, Nevada.


Som altid en kæmpe oplevelse.
I Nevada besøgte vi en quilt butik og du milde med lækre stoffer de havde.



Nu er det jo ikke sådan at jeg er den store quilter,men jeg blev altså fristet, så der blev købt lidt med hjem. Det viser jeg frem om et par dage.


Butikken www.quiltique.com skal helt sikkert besøges igen hvis jeg skulle komme på de kanter igen.


2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem igen:0)
    Hold da op, kan godt forstå hvis du blev fristet(en fryd for øjet;0)Men også noget af en rejse med mange spændende steder:0)
    kh Laila.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak ja det var en tur som absolut tåler en gentagelse :) der skal bare lige spares lidt sammen først ;)

      Slet