Tante H

Tante H

fredag den 2. maj 2014

Et nummer i rækken....


Uha så er det velkommen i den virkelige verden. 
Igår var jo første dag som ledig og så skal man på jobcenter. På slaget 10 stod jeg der i køen sammen med bla. 4 andre fra min klasse. Trak et nummer og blev hurtig registreret som ledig, resten skal klares  selv via nettet.


Idag skulle Foa så besøges, men de havde valgt at holde forlænget 1 Maj så der er først åbent på mandag....
Puh ha jeg er ikke glad for at være i det system igen som jeg flygtede fra for ca 15 år siden, da jeg valgte at blive hjemmegående uden økonomisk støtte nogen steder fra. En tid jeg absolut ikke fortryder men tiden er en anden nu, og der er ikke rigtig nogle børn at passe herhjemme mere.
Jeg krydser virkelig fingre for at der snart dukker et job op til mig.


Indtil da kan jeg jo hæfte nogle ender.
 Lille Oliver er født, en lille måned for tidlig, så tæppet blev ikke færdig til tid. Jeg har endnu kun haft glæden af at se ham på billeder, men i næste uge håber jeg på at kunne se ham in real life, og så skal tæppet jo gerne være færdigt

1 kommentar:

  1. først et stort tillykke med eksamen og mon ikke der snart kommer et job til dig. Jeg krydser fingre og tror på det bedste.
    Skøn tæppe du har fået lavet til den lille nye Oliver. Håber det gjorde lykke ;o)

    SvarSlet