Tante H

Tante H

søndag den 9. marts 2014

Min morgentur


Jeg forsøger at komme igang med mine små 6 km gåtur igen.
 Lige nu er jeg ude i min sidste praktik, 5 uger blandt børnehavebørn, både et og tosprogede, ganske spændende. Jeg kender stedet. Jeg har været tilkaldevikar der før jeg startede uddannelse.


Min lænd har det absolut ikke godt, faktisk er det noget møj. Jeg laver nogle øvelser og sammen med stærke piller og gåture skulle det kunne lade sig gøre at holde det ud. Gåturen elsker jeg og pillerne er jo nemme at sluge men øvelserne dem hader jeg, gider ikke ligger der og sprælle med arme og ben, men både læge og fys påstår jo at det hjælper på et tidspunkt....


Her er lidt billeder fra min gåtur. Igår var det jo flot vejr og der var masser af fuglefløjt.


Det er ikke huse der er flest af der hvor jeg går 


et enkelt tætbebygget område har vi dog ....kasserne er klar til indflytning af stære familier.

3 kommentarer:

  1. Tak for en dejlig tur i dit nærområde, og god bedring med lænden.

    SvarSlet
  2. Beautiful!!! Happy Spring!
    xo Kris

    SvarSlet
  3. Dejlig morgentur og sikke en blå himmel :)

    SvarSlet