Tante H

Tante H

fredag den 23. august 2013

Weekend igen


At starte weekenden med to dejlige breve er da skønt. 
Et fra USA og et fra Belgien. Jeg er helt vild med at modtage de breve og at lave/pynte sit brevpapir det er så sjovt.


Ugeblad, te og garn så bliver det ikke bedre. Når så det hele kan klares udendørs ja så klager jeg ikke.


Mandag, tirsdag og onsdag var jeg på koloni med jobbet. Vejret var perfekt og omgivelserne dejlige. Vi besøgte Gedser og på torvet var der en vældig fin udsmykning :)



Mine damer.....Danmarks sydligste punkt


Gedser fyr, ren idyl
Nu skal der slappes af. Jeg skal skrive breve, hækle og læse. Yngste manden er taget på kæreste besøg så vi er alene hjemme

God weekend til jer :)

2 kommentarer:

  1. Have a lovely weekend!!!!!
    xo Kris

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hele dejligt ud :-) Rigtig god fornøjelse med garn, te og ugeblad. Jeg er i gang med at brodere på et par dækkeservietter til min svigerinde. Vi skal snart til fødselsdag, og hun/de skal have noget personligt. Det bliver til et par fisk - og i frie sting, naturligvis. Og det bliver også i haven, det kommer til at foregå. Dejligt, at sommeren ikke er helt forbi endnu :o) Vi ses jo snart, heldigvis!

    SvarSlet