Tante H

Tante H

lørdag den 8. juni 2013

Sommer og sol


Så kom der endelig lidt blomster i nogle af krukkerne


Der er dog en hel del tomme endnu, de må fyldes senere :)


Jeg går jo ikke meget op i have arbejde, men da jeg så disse oliven træ frø blev
 jeg alligevel nysgerrig. Det må prøves...


Med et kongeligt bryllup på skærmen kunne jeg jo ikke holde mig væk fra stuen :) Svenske Prinsesse Madelaine var da noget så yndig.


Men hende her er da også yndig ikk :) Baby tæppet som jeg hæklede for nogen tid siden er nu kommet i brug. En lille lækker prinsesse som blev født midt i Maj og som hedder Selina.

3 kommentarer:

  1. Pretty flowers! Pretty baby!!!!
    Bon Jovi? Fun!!!!
    xo Kris

    SvarSlet
  2. Det liver utroligt op med blomster ikk???? Jeg maa vente lidt endnu, for vi har stadig for daarligt vejr.
    Det taeppe bliver da nydt hihi.

    SvarSlet
  3. Such a cutie swaddled in your blanket.
    Hugs,
    Meredith

    SvarSlet