Tante H

Tante H

onsdag den 29. maj 2013

Kattejagt.......


Vi mangler stadig at se Astas killinger. Igår var Line og Mads på kattejagt, men nej det lykkedes ikke at finde nogle killinger. Asta kommer dog og spiser så vi ser dem vel på et tidspunkt.


Her strikkes , og jeg tror sørme at det bliver godt. Jeg mangler et ærme til den lille stribede men den nye lille vest med det søde mønster lå lige og lokkede. Efter at have læst opskriften igennem ca 500 gange, nå ja overdrivelse fremmer forståelsen......dem der så kender mig rigtig, ved at det faktisk ikke er så meget overdrevet, så gik jeg igang.  Der måtte  lidt sms hjælp til og nu ser det faktisk rigtig godt ud.
Indimellem læses der lidt pædagogik men garnet og pindene er bare sjovere.

3 kommentarer:

  1. Ja garn og pinde er sjovest hihi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt klart men hold da op hvor jeg sveder, tæller, strikker, trævler op strikker igen osv. Det er derfor jeg elsker at hækle tæpper det kan gøres med næsten lukkede øjne :)

      Slet
  2. I am catching up! Kitties...a birthday boy, and lilacs!!! LOVE!!
    xo Kris

    SvarSlet