Tante H

Tante H

mandag den 4. februar 2013

I skole igen.....


Altså jeg er jo ikke vild med at være tilbage på skolen, men lidt glad blev man da af at se noget af den nye udsmykning :)
Vores klasse er flyttet til en ny bygning, helt nybygget der hvor vi er, store flotte vinduer, dejlig udsigt. Der kan man da godt sidde og dagdrømme lidt i løbet af dagen. Nå de næste dage bliver der nok ikke tid til det, der står case på skemaet.





Var lige forbi Kvickly og købte denne bog, den er vel næsten undværlig har jeg hørt fra flere. Forfatteren  Vivian Høxbro bor i nærheden af mig. Jeg har oplevet hende til et foredrag, ingen tvivl om at strik/garn er hendes liv.
Var også forbi min lokale garndame www.bettygarn.dk, købte strømpe pinde......garnet købte jeg forleden opskriften er fundet......nu vil jeg lære at strikke strømper...

1 kommentar:

  1. Dejlig blog du har. Politikens strikke-og hæklebog har jeg smugkigget i mange gange, så vil tage i Kvicly i morgen.
    Strømpestrikning er et dejligt tv strikketøj.

    SvarSlet