Tante H

Tante H

onsdag den 19. december 2012

Lidt til mig....

 
Jeg havde tidlig fri igår og planen var lagt. Først hentede jeg datteren som havde en fridag. Derefter skulle en gammel veninde besøges, ja hun er ikke gammel af år, kun et par måneder ældre end mig og det er jo ikke noget at snakke om ;) For mange år siden lånte mine to yngste en brio togbane af hendes drenge. Den er så aldrig blevet afleveret tilbage. Nu var det tid, der er kommet et lille barnebarn hos min veninde og selvfølgelig skulle togbanen tilbage, nu til en farmor :)
Selvom vi ikke sidder lårene af hinanden, det er vist et år siden vi sidst var sammen....så går snakken nemt. Vi har kendt hinanden altid, vores forældre var venner. Vi startede i børnehaveklasse sammen, gik i samme klasse i alle årene i folkeskolen. Fik børn på nogenlunde samme tid, okay hun var lidt foran mig men jeg fik så bare to mere end hende, nu er hun så foran igen med lille Carlo, hendes barnebarn :)
Hvor mange mon af vores børn vil om mange år stadig have kontakt til andre de har kendt hele deres liv......livet leves jo på så mange måder anderledes nu
 
 
Nå efter det hyggelige besøg, blev de sidste gaver klaret. Der blev også købt lidt ind til mig selv, jeg synes jeg trængte...
 
Hækleriet i forgrunden skal blive til et lille dukke tæppe. Om det bliver fædig til juleaften ved jeg ærlig talt ikke, mon ikke også modtageren er helt ligeglad, jeg tænker hun får så rigeligt den aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar