Tante H

Tante H

torsdag den 4. oktober 2012

Strikke drømme.....

 
Selvom jeg mest hækler har jeg altså købt to nye strikke bøger. Strik var sat ned tik 40 kr i min Netto, så bliver det vist ikke billigere. Strikkede striber jul har jeg købt her www.sommerfuglen.dk . Nu må vi så se hvor meget der bliver strikket :)

Der hækles stadig på julegave tæppet, det er snart the never ending story, min plan er nu at det bliver færdig her i weekenden. Jeg trænger til at se på nye farver.

Ellers går dagene med job og hundepasning. De 8 hvalpe trives fint og AnnaBelle har det efter omstændighederne godt. Hun går mere og mere rundt dag for dag. Er spændt på hvordan hun har det på tirsdag når det smertestillende bliver taget fra hende.

2 kommentarer:

  1. kan da være du bliver en strikkepige
    Førhen strikkede jeg altid nu hækler jeg mest, så det kan nemt skifte

    God weekend med dine nye bøger og god bedring til hunden

    SvarSlet
  2. Har også kik på den der strikkede striber til jul, kan du anbefale den?

    SvarSlet