Tante H

Tante H

søndag den 5. august 2012

Lidt af høsten fra igår.


Hos Isabella igår købte jeg denne fine lille kasse til mine te breve.

 Planen hjemmefra var IKKE MERE GARN, og det holdt også hele vejen gennem storcenteret,
  hos Søsterne Greene og i selve Næstved, meeeen da vi sad på Mac D og kikkede over på Storcenteret fik jeg pludselig en ide og datteren blev overtalt til et hurtig smut i Panduro :) Garn til et lille vante projekt blev købt.

I post kassen hjemme lå et medlemsblad fra en af min bogklubber, Nye bøger. En sy bog blev bestilt. Jeg ved ikke om jeg nogensinde lærer at sy men lysten er der. Svigerdatteren som bor hos os har fået kik på patchwork og med denne bog følger færdig klippet stof og mønster til den lille taske som er på forsiden. Så kan hun passende øve sig på en taske til mig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar